Otázky a odpovědi:

Kdo zajištuje v CZ servis mobilních telefonů ZTE?

Autorizovaný servis zajištuje společnost Britex.

https://www.britex.cz/mtnew/

Jaká je lokální podpora, lokalizace přístrojů?

Společnost ZTE má v české zastoupení ZTE Czech sídlící v Praze. To zajištuje lokalní podporu výrobků. Veškeré nabízené MT ZTE z oficiální distribuce jsou plně lokalizovány pro CZ.

Jak poznám, že zařízení pochází z oficiální české distribuce?

Takovéto zařízení je vybaveno záručním listem autorizovaného distributora Agora DMT, je plně lokalizované, vč. originálně tištěného návodu k obsluze, který je součástí vícejazyčné příručky. Cena zařízení není extrémně nízká a koresponduje s průměrnou cenou na trhu.

Co riskuji nákupem telefonu z "šedého" dovozu?

Telefon byl zřejmě určen pro jinou zemi, nemusí tak být plně lokalizován do CZ, návod k obsluze většinou překládá přímo prodejce a nemusí tak být zcela přesný. Záruku není možno uplatnit jinde než přímo přes prodejce u kterého bylo zboží zakoupeno, je tak rizikem zda takovýto prodejce bude ještě za rok a půl na trhu, případně bude ochotný korektně vaši reklamaci vyřídit. Je tedy na zamyšlení zda vám výhodnější cena stojí za uvedené riziko.


Diskuze

Datum: 23.10.2014

Vložil: miroslava

Titulek: galeria

Dobry den mamelefon ZTE kis 3 apretala mi pracovaz aplikacia galeria nejde mi ani fotak vzdy ked chcem fotit tak napise apikacia zial prestala pracovat neviete mi s tym poraditalebo ho mam reklamovat?

Datum: 23.10.2014

Vložil: Peter Kotrčka

Titulek: Re: galeria

skusil by som továrenské nastavenie. ale prídete tým o všetky veci uložené v telefóne.

Datum: 24.10.2014

Vložil: miroslava

Titulek: Re: Re: galeria

a možem sa spytat kde ho najdem nikde som to nevidela dakujem

Datum: 25.10.2014

Vložil: miroslava

Titulek: Re: Re: Re: galeria

už som našla to tovarenske nadstavenie a nepomohlo

Datum: 12.10.2014

Vložil: Milan

Titulek: ZTE Blade V nenabíjí

Včera jsem koupil tento telefon a mám problém s nabíjením. Po zapojení nabíječky se po minute- dvou objeví hláška
Charging stopped. Charging is stopped because temperature is too high or too low.
Nabíjení se zastaví, protože prý teplota je příliš vysoká nebo příliš nízká. Jde o klasickou pokojovou teplotu 21-22 C. A to není ani léto ani zima :-)
Co mám s tím dělat? Telefon nenabíjí ani když je vypnutý. Diky moc

Datum: 11.09.2014

Vložil: Marcela

Titulek: ZTE kis3

Dobrý den,telefom mám asi měsíc a pomalu se mi vše daří,jen když otevřu panelík třemi čárky v pravo dole abych mohla dát repro duktor a jsou tam i jiné ikonky tak mi obrazovka ztmavne a panelík nemohu opět zobrazit.Moc děkuji za návod,už mi z toho brní mozek.M.

Datum: 03.09.2014

Vložil: Helena

Titulek: helenapanik@zoznam.sk

Dobrýden Telefon sa mi počas hovoru samovolne ruší.Ked volám zasekáva sa mi čo mám robit_Dakujem.Píšte mi ne e-mail

Datum: 01.09.2014

Vložil: Radka

Titulek: ZTE SKATE PRO

Dobrý den, telefon jsem po roce od koupi reklamovala (byl zpomalený, nešel vypnout, zapnout, chybně pracovaly aplikace....). Po dvou dnech provozu od vyřízení reklamace(provedena výměna systémové desky, nové) mám opět problém: pod jmény v seznamu se mi zobrazily i jiná telefonní čísla. A volající je ve většině případů někdo jiný, než jméno zobrazující na display. Poradíte, nebo mi nezbývá, než mobil opět reklamovat? Díky za odpověď.

Datum: 10.08.2014

Vložil: Michaela

Titulek: stahování

Dobry den.
Chtěla jsem se zeptat.
Nejde my stahovat z pc do tel zte a nevím jak je to možné zkoušela jsem vše možné.
Nemáte někdo nějakou radu?

Datum: 04.10.2014

Vložil: Tom

Titulek: Re: stahování

Dobrý den. Dokážete popsat jak to děláte, krok po kroku?

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek